Tycker du också att alla har rätt att bestämma i sitt eget liv?
Du kan stödja oss i vårt arbete 
genom att bli stödmedlem i STIL.
Du behöver inte själv ha personlig assistans.

Så blir du stödmedlem:

  • Betala in 100 kronor 
    till vårt bankgironummer: 138–6192.
  • Skriv ”stödmedlemskap” på inbetalningen.
    Skriv också ditt namn och din adress.

En stödmedlem får

  • ett välkomstpaket med mer information om STIL
  • vårt nyhetsbrev 2 gånger per år. 

Du behöver inte göra något särskilt, 
när du är stödmedlem.
Men om du vill
får du gärna arbeta aktivt med oss
för att påverka assistanspolitiken.