Assistans i STIL
Hos STIL är det alltid du
som bestämmer över din personliga assistans.
Du väljer hur ditt schema ska se ut.
Du väljer vilka som ska arbeta hos dig.
Du fördelar assistansersättningen.
Det är dina val.
Alla kan bestämma själva i sitt liv
med lite stöd.
En del behöver lite stöd
andra behöver mer.
Alla i vår styrelse
har egen erfarenhet av personlig assistans.
Det har även flera på våra kontor.
Vi har lösningar på saker
som vi själva varit med om.
Det är vi stolta över.
Om du behöver hjälp
så finns STIL här för dig.
Vi finns i hela Sverige.
Vi har funnits sedan 1984.
Vi var först i Sverige.
Välkommen till STIL!
Titta gärna runt på vår hemsida, för att läsa mer om oss.
